سرخط خبرها

روز پرحادثه مشهد و گلبهار | سه تصادف، ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت

  • کد خبر: ۱۲۹۳۳۱
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
  • ۱
روز پرحادثه مشهد و گلبهار | سه تصادف، ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت
مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه حادثه تصادف در شهرستان مشهد و گلبهار ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیشاهی افزود: حادثه نخست بامداد امروز در بزرگراه باغچه به سمت مشهد رخ داد که این حادثه هفت مصدوم بر جای گذاشت و پس از وقوع این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

وی ادامه داد: حادثه دوم ساعت ۲۳:۱۰ دقیقه دیشب زیر پل هاشمیه در مشهد رخ داد که این حادثه پنج مصدوم بر جای گذاشت و پس از وقوع حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان فارابی مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه سوم که ساعت ۱۹:۲۴ دقیقه دیشب رخ داد تصادف یک دستگاه سواری هیوندا ورنا با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در گلبهار پنج مصدوم بر جای گذاشت که  پس از وقوع حادثه، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و یک مصدوم در محل درمان شد و سایر مصدومان به بیمارستان آیت الله طالقانی مشهد منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۶ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
0
0
خبرتان اشکال دارد. در کل کشور دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی عهده دار، ارائه ی خدمات بهداشتی درمانی می باشند که شما نوشته اید دانشکده پزشکی،
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->